Kundeservice

Kundeservice telefontider

Mandag til fredag 16 – 19.00
Lørdag fra 9- 16
Tlf: 42632024
Eller skriv på kontakt@younglook.dk

Reklamation

Jeg har modtaget et forkert produkt

Har du modtaget et forkert produkt bedes du kontakte os på younglook.dk eller ringe til os på 42632024, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen.

Der mangler et produkt i min pakke

Hvis du har modtaget en pakke, hvor der mangler et produkt, så kan du kontakte os på kontakt@younglook.dk eller ringe til os på 42632024, husk at notere hvilket produkt der er tale om.

Mit produkt er defekt ved levering

Hvis du har modtaget et produkt som er defekt ved levering bedes du kontakte os på kontakt@younglook.dk eller ringe til os på 42632024, husk at notere produktets navn, samt at beskrive fejlen. Det ville være til en stor hjælp for ekspederingen hvis du kan vedhæfte et billede af det defekte produkt.

Hvordan returnerer jeg en vare ?

Når du handler hos Young Look, har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os. Dog stilles der krav til, at produkterne skal være uåbnede.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den næstfølgende hverdag.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en tydelig erklæring via mail give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Hvis varen er prøvet udover hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som “brugt”, hvilket betyder at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Vi anser brugte varer som værende uden handelsværdi.

Når der er tale om en ren returvare/ombytningsvare, vil udgiften til returneringen tilfalde dig- vi betaler til gengæld for, at den nyombyttede vare sendes til dig igen.
Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette

Returvarer sendes til:
Young Look
Hjulmagervej 32, 9000 Aalborg

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Produkter og mærker

Jeg kan ikke finde et specifikt produkt

Fra tid til anden kan visse af vores produkter være udsolgte og de bliver derfor automatisk fjernet fra shoppen. I dette tilfælde anbefaler vi at du løbende tjekker shoppen så du kan se når produktet igen er på lager. Du kan evt. også følge med på Facebook, Instagram eller tilmelde dig vores nyhedsmail.

Der er et produkt jeg ikke kan finde. Har i det eller får i det på lager?

Hvis der er et særligt produkt du er interesseret i men som vi ikke har på siden er du velkommen til at kontakte os pr tlf, mail eller facebook. Vi vil herefter undersøge mulighed for at bestille varen hjem til dig.

Priser

Alle besparelser er i forhold til vejl. udsalgspriser. Tilbuddene gælder kun i begrænsede perioder eller så længe lager haves. Der tages forbehold for udsolgte produkter, trykfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt.

Alle priser er inkl. dansk moms.

Fragt og levering

Hvor langt er min pakke?

Du kan tracke din pakke – vi sender mail med tracking info ved bestilling. Skulle denne mangle er du velkommen til at kontakte os.

Hvad koster fragten?

Post danmark, med omdeling til privatadresse: 49kr

Post danmark, pakkeboks: 29 kr
Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.

GLS, med omdeling til erhvervsadresse: 29kr
Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.

GLS, til pakkeshop: 29kr
Opnå fri fragt ved køb over 399 kr.

GLS, med omdeling til privatadresse: 49kr

Hvad er en GLS pakkeshop?

GLS er et fragtfirma der leverer primært til udvalgte lokationer (pakkeshops) landet over. Det kan f.eks være Bilka eller 7 eleven.
På GLS hjemmeside kan du finde den pakke shop der er nærmest dig.
https://gls-group.eu/DK/da/depoter-gls-pakke-shops

Hvornår kan jeg hente min GLS pakke?

Har du angivet dit mobilnummer kommer der en SMS til dig når pakken ankommer i pakkeshoppen. Derudover vil du altid modtage en e-mail når pakken er klar til afhentning.

Leveringstidspunkt?

Hos younglook får du hurtig levering inde for 1-3 hverdage dog med forbehold for udsolgte varer.
Vi sender vore pakker med Post Danmark og GLS. Young Look kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos en af vores pakkedistributører.
I det tilfælde at en vare ikke kan leveres som anført eller eventuelle lagerfejl vil du blive kontaktet på den email du har angivet ved bestilling.

Bestilling

Jeg har ændringer til min bestilling

Har du lige afgivet din ordre har du mulighed for at kontakte os på 42632024, er ordren allerede sendt til pakning er det desværre ikke muligt at foretage ændringer.

Hvordan køber jeg på Young Look?

  • Find den ønskede vare.
  • Kom varen i indkøbskurv ved at klikke på knappen “Læg i kurv”.

Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal handles mere. Eller trykke “Gå til betaling”
Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, skal du først trykke på knappen “Gå til kurv”. Her kan du henholdsvis slette på slet-knappen eller rette i boxen med antal. “Opdater kurv”, hvis du vil se prisen efter ændringerne.

  • Nu går du til betaling. Klik på knappen “Betal nu”
  • Nu skal du vælge leveringsform og indtaste leveringsoplysninger. – Tryk herefter på “Betal nu”
  • Her skal du indtaste dine kortoplysninger og trykke på “Betal for din ordre”
    OBS: Din bestilling går først igennem, når du klikker på “Betal for din ordre”. Hvis du inden da forlader siden, er købstransaktionen ikke gennemført.

Systemet sender dig straks en ordrebekræftelse på den e-mail du har opgivet under kundeoplysninger. Vi trækker først pengene når vi sender dine produkter, du får en e-mail når vi ekspederer din bestilling.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg på Young Look?

Du kan betale med Dankort, Visa, Visa-Electron, PayPal, MasterCard, MasterCard debit, Maestro og Viabill

Varen jeg købte er nu billigere – betaler I differencen tilbage?

Der er desværre ikke muligt at få tilbagebetalt differencen på nedsat vare. Når betalingen er gennemført har du som kunde accepteret prisen på varen og af denne grund betaler vi ikke prisdifferencen.

Vilkår

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag, de modtages.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den.

OBS! Dog stilles der krav til, at produkterne skal være uåbnede.

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.
Når der er tale om en ren returvare/ombytningsvare, vil udgiften til returneringen tilfalde dig- vi betaler til gengæld for, at den nyombyttede vare sendes til dig igen.
Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind.

Har du fået gratis fragt og bliver den samlede værdi af ordren under 399 kr, når varen returneres, modregnes det fragten ville have kostet i det returnerede beløb.

Varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Young Look
Hjulmagervej 32
9000 Aalborg

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved aflevere varen personligt hos os på adressen. Bemærk venligst, at du i dette tilfælde skal aftale tid med os pr. mail, tlf eller facebook. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen.
**Vi henter ikke pakker på posthuset
Alle forsendelser til younglook.dk skal ske med omdeling, vi henter ikke din pakke på posthuset.

Hvis jeg ikke når at hente min pakke eller nægter modtagelse?

Hvis pakken ikke afhentes indenfor henliggelsesfristen, eller man nægter modtagelse, pålægges et administrations gebyr på 39 kr.

Hvor lang reklamationsret har jeg?

Younglook yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Young Look, indenfor rimelig tid.

Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder Younglook.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Young Look
Hjulmagervej 32
9000 Aalborg

Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen.

Hvordan håndteres mine oplysninger?

Ingen personlige oplysninger, der registreres på YoungLook.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Younglook.dk

I forbindelse med evt. elektronisk betaling bruges en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet. Det er godkendt udbyder med godkendelse fra PBS/NETS.

Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg. Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det eksempelvis via menuen “Funktioner” og menupunktet “Internetindstillinger”.

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Selve købsaftalen lagres ikke hos younglook.dk på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status, men du er velkommen til at rekvirere den.

Desuden registrerer vi IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning.

Man kan desuden valgfrit få sin emailadresse optaget på en mailingliste hos younglook.dk, således at man løbende modtager nyheder og anden information fra younglook.dk Denne service kan til enhver tid tilmeldes og frameldes, som man selv ønsker.

Jvf. persondataloven oplyser vi på forespørgsel om registrerede oplysninger og på baggrund af evt. indsigelser foretager vi sletning i det omfang dette ønskes.

Rabat

Jeg har købt for over 399kr, men der står stadig fragt på min faktura

Af hensyn til momsafregningen skal fragtprisen fremgå af fakturaen, selvom du som kunde ikke betaler for forsendelsen. Der vil udover fragtbeløbet også være en online rabat på samme beløb.

Nyhedsbrev

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Nede i bunden af størstedelen af alle sider finder du en formular hvor du kan tilmelde dig nyhedsbrevet.

Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?

Det gør du ved at åbne dit sidste nyhedsbrev. Rul derefter helt ned i bunden og klik på linket, hvor der står “Frameld dig dette nyhedsbrev”.

Min konto

Jeg kan ikke logge ind på min konto

Her er flere forskellige svar, tjek følgende

  1. Du bliver IKKE automatisk oprettet som bruger ved at afgive en ordre. Det betyder at du ikke har en bruger med mindre du aktivt har været forbi Opret Konto og oprettet en bruger.
  2. Hvis du har glemt dit password kan du klikke her for at få et nyt password
  3. Er du sikker på at du aktivt har været inde og oprette en konto og dit password er rigtigt, så kan du kontakte os på kontakt@younglook.dkeller ringe til os på 42632024

Andet

Bruger i Cookies?

Ja. Det er nødvendigt for at kunne lægge produkter i indkøbskurven og det er også med til at forbedre købsoplevelsen.

Er priserne inkl. moms?

Ja, alle vores priser på webshoppen vises udelukkende inkl. moms

Sælger i til private?

Vi sælger og henvender os primært til privatpersoner

Jeg har andre spørgsmål?

Du kan kontakte os på kontakt@younglook.dk eller ringe til os på 42632024